cs   en   de  

Plastics Production

Plastics Production je specializovaný časopis pro české a slovenské firmy zabývající se průmyslovým zpracováním plastů (setů, gumy, kompozitních materiálů…).

Přináší praktické informace, témata a trendy podnikům v oboru průmyslové plastikářské výroby. Informuje o materiálech, zpracování, výrobě, produktech a trzích.

Jedinečné stoprocentně oborové zaměření a dokonale propracovaná databáze adresátů vytváří z Plastics Production platformu pro absolutně cílené předání informace o nabídce Vaší firmy výrobcům a dodavatelům.

Plastics Production je určen pro prestižní a účinnou prezentaci, čemuž odpovídá exkluzivní provedení časopisu.

 


 

SEMINÁŘ-PROBLEMATIKA VÝROBY PLASTOVÝCH DÍLŮ S POŽADAVKEM NA VYSOKÝ LESK 11. 9. 2018 Humpolec

 


 

WITTMANN 4.0

Flexibilní pracoviště ve smyslu Průmysl 4.0

Nejvyšší flexibilita: WITTMANN 4.0 umožňuje připojení a odpojení periferních zařízení pomocí spínače umístěného na stroji

Skupina WITTMANN představuje prostřednictvím WITTMANN 4.0 doposud jedinečné řešení v oboru vstřikování, které splňuje všechny požadavky s ohledem na ucelený sběr dat, a to současně s nejvyšší flexibilitou při vytváření jednotlivých výrobních pracovišť.

Technickým základem Průmyslu 4.0 je inteligentní a digitální síťové propojení strojů, ...

 


 

Fatra exportuje 66 procent produkce do 50 zemí světa

Zásadním faktorem úspěchu je dodržování kvality produkce, inovace a zákaznický servis

Jak se stát úspěšnou firmou nejen doma, ale i v zahraničí je otázkou, která provází podniky každým dnem. Doba globalizace a internetu nahrává firmám, které mají nižší výrobní náklady a srovnatelně kvalitní produkt. Úspory se proto hledají v nákladech a levnějších obdobách kvalitního materiálu, což se ve finále projeví jako další ztráta díky růstu reklamací.

Jak tomu čelí společnost Fatra? Jednoduše: již přes 80 let ctí kvalitu jako jeden z klíčových aspektů úspěchu. Přizpůsobit se dnešním podmínkám trhu je nutnost, ale nikdy za cenu ztráty kvality produktů a následně důvěry zákazníka. Tento postoj zajistil stabilní postavení společnosti nejen na českém trhu, ale i v zahraničí, kam Fatra vyváží téměř 66 % své celkové produkce. Proto se lze s plastikářskými výrobky z ...

 


 

Poslední čísla našich časopisů